2010. szeptember 18., szombat

Clear Sky - "Betakarítás" :)

Újabb achát lapos ékszer, ami ezúttal hosszú láncot kapott. 
A szép csiszolt gyöngyökre itt, Fehérváron bukkantam, egy részüket ráadásul megkaptam ajándékba Krisztától, nagyon-nagyon köszönöm! 



Ez most megint eléggé a szívemhez nőtt, attól félek, nem fogok egykönnyen ilyen achát lapokat beszerezni.
Arra gondoltam, lehet, hogy ez valami természeti erő így ősz elején: indul a betakarítás, gyűjtögetés időszaka: "rendes asszonyok" ilyenkor egy-egy zsák krumplit, hagymát vesznek, rendezgetik a kamrában a liszteket, befőtteket. Én meg elkezdek magamnak ékszereket gyártani, és szépen elrendezgetem őket a fiókjaimban... 
:)))


3 megjegyzés:

  1. Nagggyon szép darab készült ismét!

    VálaszTörlés
  2. Döbbenetesen szépséges! :) Mostanában én is azokat a láncokat imádom, amik egy hatalmas medálból állnak, egy nem túl díszes hosszú lánccal. Egyszóval gyönyörű! :) Alíz

    VálaszTörlés