2010. november 14., vasárnap

Vanília

Mostanában sok horgolt ékszert készítek, ennek gyakorlati oka van: sokszor vagyok olyan helyzetben, hogy várakozni kell, akár órákat is. Ilyenkor nem igazán szeretek olvasni, zavar az alapzaj, nem tudok elmélyedni, odafigyelni. Horgolni viszont kiválóan lehet! Kis helyen elfér, kompakt kis csomag, nem gurul szét, bármikor felfüggeszthető.
Most egy nyakék készült, szép, finom sárga színe van, nem harsány.


Belebújtattam egy memóriadrótot is: borzasztóan kínlódtam vele. Nem tudom pontosan mennyi ideig tartott, de fél óránál (!) tovább. Értelmetlenül sok idő ez erre, viszont így sokkal szebb lett, mint drót nélkül.
Ti hogyan bújtatjátok be a drótot, van valami extra tipp? Én most kiegyenesítettem fogóval a drót végét, fogóval toltam, csavargattam. Végül sikerült, de nem tudom, érdemes-e erre ennyi időt rászánni.

4 megjegyzés:

  1. Valóban nagyon finom kis darab lett! Nekem nincs tapasztalatom horgolt nyaklánccal vagy karkötővel, de azt tudom, hogy amikor csavart hering mintába szerettem volna először beletenni a memóriadrótot UTÓLAG, akkor nekem is beletelt kb. 1 órába. Aztán amikor a drót köré fűztem a mintát, akkor már tökéletes lett... Szerintem kb. így lehet ez a horgolásnál is... :) Alíz

    VálaszTörlés
  2. Köszi, Alíz!
    Komolyan, erre én is gondoltam, hogy legközelebb megpróbálom már közben beleügyeskedni. De elkezdtem valamit, és mégsem szántam rá magam... :) Attól félek, úgy túl kényelmetlen lesz horgolni, plusz amit most horgolok, nem tudtam még eldönteni, mi legyen belőle, nyaklánc, vagy karkötő, attól függ, milyen hosszú lesz. (Addig fűztem, amíg volt gyöngy.)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon kellemes a színe! Csodás kis horgolmány!

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Nagyon szépek a munkáid - csak lusta vagyok egyesével kommentelni...
    Ez olyan, mint a szűzlány első kapcsolata... khm... bocs a hasonlatért... szóval kicsit be, kicsit ki, kicsit be, kicsit ki, és közben igazgatod, hogy ne szakítsa el a fonalat... Én elég hamar bele tudtam így bújtatni, még sodronyt is, pedig annak nincs tartása. ;)

    VálaszTörlés