2010. augusztus 28., szombat

Gyurma őskövület :)

Pakolászás közben érdekes dologra bukkantam, sajnos/szerencsére abszolút gyűjtögető és mindent őrizgető vagyok.
Erre a nyakláncra:
Az érdekessége abban rejlik, hogy talán van itt olyan olvasó, akinél öregebb! Nem tudom pontosan visszaidézni, mikor csináltam, de az tuti, hogy 1991-ben már megvolt. Az is lehet, hogy 1990-ben készült. Ez volt a kedvenc nyakláncom, nem is csináltam belőle másikat, hogy egyedi maradjon. A középső levél olyan 6 x 5 cm-es. Sosem volt kapocs rajta, csak kötözgettem a bőrszálat. Volt hozzá nagy levél fülbevaló is, vörösréz sk. akasztón, azt nem találtam meg.
Egyébként Fimo, és olyan, mint 20 évvel ezelőtt, nem törékenyebb, kicsit  kopott, dehát ennyi év után... Szerintem ez jó hír a gyurmásoknak: időtálló az anyag. :)
A fényképeim elég esetlenek mostanában, de elromlott a jobbik gépem, és egy kicsivel bénázgatok. Elég bosszantó, mert a MESKÁn szerintem borzasztóan fontos a jó képminőség... Ráadásul elég sötét is van, nagyon borús az idő.
Minden elismerésem a gyurmás lányoknak, akik szépen fotózzák az ékszereiket: tényleg minden kis szösz, por, karc, ujjlenyomat EZERSZER jobban kijön a képeken. Ez is sokkal szebb ám élőben, élemedett kora ellenére. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése