2010. július 14., szerda

A mi pipacsaink


Újabban nagy divatja van a pipacsoknak, és szerintem ez egy nagyon jó trend! Most ideidézhetnék sok-sok szép alkotást, amiket mostanában a neten láttam a témában, de félek, hogy valakit kifelejtek, úgyhogy inkább csak azt tenném hozzá, hogy a MESKÁn már több ilyen témájú szemezgető is született. Egyet viszont muszáj kiemelnem: Vezsuzsi készített nekem meseszép brosst és fülbevalót, amiket ezúton is nagyon-nagyon köszönök, imádom őket, a mesés színt jól visszaadják a képek, de a bőr lágysága, finomsága csak a valóságban érzékelhető. Én világéletemben nagyon odavoltam a pipacsoktól. Amikor néhány éve fürdőszoba burkolatot kellett választanunk, sok-sok utánajárás és „ez sem az igazi, bár nem rossz” csempe után megtaláltuk azt, ami kompromisszummentesnek bizonyult, és mindketten azonnal kimondtuk: Ez kell! Minden nap jó ránézni ezekre a szép, vidám, égővörös virágokra, a nyugtató zöld és a hűvös, tiszta fehér felületek egységére. Persze azonnal elkezdtem pipacsos szalvétákat felkutatni, és szerencsére találtam is pont megfelelőeket. Fehér porcelán és átlátszó üveg edényeket dekupáltam velük, a fürdőszoba párkányra állítva szerintem nagyon praktikusak. Gyermekbiztonsági okokból és az edény saját érdekében a földön elhelyezett porcelán tálat egy ideje száműzni kellett egy eldugott szekrény tetejére, de ha a lányaink kicsit nagyobbak és kevésbé szeleburdik lesznek, majd újra előkerül… :)





2 megjegyzés: